Måndag

Ny vecka...Men vart är powern?? Kortvecka för tusan, dock känns det inte som det. Helgen har varit bra, trots att den inte känts som helg. Men som tur är, är den snart tillbaka :-) Om en vecka fyller Andreas år, försöker hitta nåt fint att ge honom, men det är som vanligt lika svårt...Idéer någon??? Lämna isf tips genom en kommentar, jag måste ändå godkänna dom innan de publiceras, så Andreas kan hållas heeelt utanför detta ;)

Dagen har varit trög. Tråkig föreläsning i skolan, om man tillomed kan kalla det föreläsning, kände flashback från högstadiet snarare. Under sista timman satt jag och irriterade mig över att det var någon som spelade musik från en mp3 eller nåt. Salen vi befann oss i var ganska liten,så det hördes ju lixom väl att någon spelade. Efter en stund frågade jag Sofia om hon också hörde, och mycket väl...Vi hade båda suttit o irriterat oss på detta. Vi kikade runt omkring oss för o se vem det kunde vara, men alla såg verkligen oskyldiga ut. Vi hörde ändå att ljudet var ganska nära oss, så sista vägen ut var att kolla min väska. Och mycket väl...Där låg min kära mp3 spelandes med högsta volym på i väskan...Då var jag & Sofia plötsligt inte lika sura längre ;) Då var vi glada som humlor och bara skrattade. (Jag vet vad du tänker nu mamma) ;)

Imorgon ska vi ut på exkursion, ett finare namn man använder på högskolan för "utflykt" ;) Haha, typ! Vi ska ut till skogs...Håva småkryp, lyssna på fåglar o.s.v, o.s.v...Naturkunskaps-kurs är det somsagt vi läser!! Förra veckan vi var ute knallade vi runt en hel dag, drygt 7 km...I gummistövlar. Imorgon kör jag definitivt med jogging-skor, såvida regnet inte öser ner... Senare på kvällen är det daxs för mitt premiärlopp..Pratar förstås om Vårruset i Vbg...Blir en utmaning som aggressiv löpare att trängas med 5500 andra personer som vill fram. Jag ska allt se till att slipa mina armbågar extra noga imorgon så ska allt nog gå på räls ;)

Nu blir det nog minsann en film innan jag traskar till sängs!
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0