Lördag

Hej hopp!
Ett snabb-inlägg nu innan jag ska börja fixa mig inför kvällen. Det vankas fest tillsammans med några classmates, vi ska fira att S flyttat från Göteborg hit till Trollhättan, så ikväll visar vi vad staden bland annat kan erbjuda henne :-) Idag har Johanna och lillefot Elliot varit här på fika, han är så dooosig fasters kille, o trots att han bara är 2,5 månader skrattar han o ler han som ingen annan bebis i den åldern kan göra. Idag fick dessutom Andreas tillfälle i akt att hålla honom för första gången, det brukar vanligtvis vara jag & mamma som gör upp om vem som ska ha honom, men mamma var inte här o Johanna skulle fixa mitt hår så då fick Andreas hoppa in som resurs :) Killarna hade iallafall jättekul ihop, kan säkert bli tighta i framtiden ;) The big news är dessutom att jag blev tillfrågad att bli fadder till Elliot igår, som svar tjoade jag JAAAA, det betydde verkligen mycket, något jag absolut inte ville tacka nej till :) Den 13e juni är det dop :)

Annars har jag inget annat färskt att berätta, jag återkommer imorgon. Nu lägger jag fokus på kvällen som kommer, ska hem till mor & far påväg till förfesten för att norpa en vinflaska...kanske tar med mig en flaska rött vi har här hemma som utbyte ;)

På återseende snart, hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0