Lördag

Hej hopp. Är på språng, halvvägs ut genom dörren, på språng mot jobbet! Gott ändå att hoppa in bara några timmar såhär på helgen! :) Jobbar till 16, sen drar jag & forden till Sjuntorp till de vitklädda folket, Andreas lillebror konfirmeras nämligen idag. Dock missar jag kyrkan, jag kommer istället dit lagom till maten ;D Blir inte där så länge, eftersom vi ikväll ska hem till mamma & pappa o förhoppningsvis(!!!!) grilla =) Jon & Johanna + fasters lillefot kommer också, ska bli mys :-) Så lägenheten får jag inte se förren seeeent ikväll. Tänk vad vi sparar ström sådana här dagar ;) Haha.

Nu hinner inte jag skriva så mkt mer, ni får ha en mysig lördag helt enkelt =)
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0