Bloggtorka

Det har varit inläggs-brist dom senaste dagarna, detta beror dels på att vårt internet krånglat (och gör väl till o från samtidigt) men också för att jag verkligen inte haft lust!! :P Både jag o Andreas har iaf svurit hej vilt åt comhem eftersom Andreas inte kommer in på sin dö-viktiga mail-inbox o jag kommer inte in på Facebook ;) Haha. När Andreas pratade med kundservice för andra gången i morse kom Sofia förbi här för att ta sällskap till skolan..Då började även Sofia gorma åt comhem för dom har också haft problem ;) Comhem hade med andra ord inget roligt folk att göra med i morse ;)

Idag jobbar Andreas till 18.30, så får sitta här hemma i min ensamhet ett par timmar till. Man vill knappt göra middag för det är så tråkigt att göra själv. Men får väl ta upp lite kyckling o göra den traditionella onsdags-kycklinggrytan som vi jämt lyckas laga på onsdagar! :) Godast är då min, den är det minsann fart i ;)

Nää..den där blogglusten är faktiskt inte riktigt tillbaka än, tror jag återvänder till soff-positionen, ska läsa resten av sidorna av Magazine Thn jag inte hann läsa klart tidigare idag på föreläsningen ;)

Återvänder & återkommer.
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0