Write-time

Nej nej, jag har inte övergivit blogen ytterligare en gång! Jag har såklart varit på Smålandssemester hos Sandra, och tiden ville jag inte tillbringa framför bloggen =P Det blev en spännande resa dit, plogade oss fram till Resecentrum i lördags morse då pappsen kört fast med bilen. Andreas klampa sig fram i sommarskor men jag gjorde riktigt bra spår med mina riktiga vinter-boots. Tåg blev ersatt med buss, men vi åkte gratis med fel bussbolag, en helt galen busschaufför som lättade stämningen och snart var vi framme i Göteborg! Där var det kaos på centralen! Som tur var blev inte vårt tåg från Gbg till Alvesta inställt, tillslut kom vi fram!! Hade en jättemysig & bra helg i Alvesta hos Sandra. Känns konstigt att hon snart ger sig av o kommer vara borta ett år! Skype kommer vara till stor användning kommande månader framöver!!

Och så var det sals-tentan vi gjorde (innan jag började blogga igen) för drygt en månad sedan. Jag brukar vara säker på det jag gör i skolarbets-väg, men efter denna tenta kände jag mig helt off. Men idag hämtade jag ut den och resultatet! GODKÄND!!! + endast positiv respons...Blev så glad!! :)

Imorgon är jag ledig, jag ska både plugga & ska göra en make-over hos frisyren. Ett nytt försök till permanent!! Bloggar mer imorgon. Nu har jag nämligen missat allt för mkt OS på tv'n ikväll, Baywatch-boxarna har uppbehåll under OS-perioden :-)

See you soon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Amanda!

Sluta inte skriva i bloggen nu då! Jag vill veta att du lever :)

Ps. Jag har något att berätta!

2010-03-02 @ 11:40:18
URL: http://saaandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0