Tradera!

Förra helgen bekantade jag mig med Tradera för första gången. Har så mycket intryckt i garderoberna som jag inte har användning för längre. Har länge funderat på att ge dom till second-hand-butiker, men lite valuta för grejerna vill man ju ha, så blev introducerad inne på Tradera av Johanna! Och se på kalaspuffen, här började det nappa! Så igår fick jag sålt ett par helt oanvända skor jag köpte i somras. Klacken var alldeles för hög, men i sig var skon skitsnygg! Men om inte jag har nytta av dessa borde självklart någon annan få det! :) Så nu ska dom upp till Sthlm-trakten nånstans! Nästa projekt blir att leta hemma hos mamma & pappa, där har jag flera skor jag inte tog med mig när jag flyttade hemifrån! Allt går verkligen att sälja på Tradera =)

Dessa skor sålde jag på Tradera igår.


Just nu ligger mina träningsskor ute till försäljning! (dålig bild, skorna är det inget fel på, jag tröttnade bara på deras utseende...ja, sån är jag, tyvärr:P)


Nu ska jag diska!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0