SJ ROCKS!

God afton! Här sitter jag lycklig som en häst! Skulle in på SJ för o bevaka lite tågpriser inför lördag. Till min besvikelse såg jag att dom biljetter vi spanat in tidigare hade gått upp i pris. Deppigt, men då kollade jag åt höger, samma avgångstid, samma tåg, men på 1a klass. Jag trodde inte mina ögon. 190 riksdaler för hela resan för både mig & andreas, sittplatser ingick! Jag blev glad, jag har aldrig åkt i nån 1a-klass...måste jag vara tyst nu??? Får jag inte prata med Andreas? :O Vad gäller? Hmm, rastlös som jag är. Men som student har man alltid en för del - LITTERATUR...dessa pappersblad kan vara till besvär men är det någon gång man vill läsa dom, är det på tåget, iaf för min del!!

Ikväll blev det även träning, Cirkelfys! Göööööööööött!!! Så härligt, idag ökade jag dessutom vikterna på dom olika stationerna, så nu har jag lagt ribban på nytt, alltid kul, o att man dessutom inser att man orkar mer än vad man tror...Resten av kvällen tillbringas i soffan, bara pösa, sen vandra till sängen! Imorgon är det daxs för vårdcentralen igen. På morgonen 08.00 ska vi gå :( (sovmorgon=som bortblåst), Sofia är med, självklart...Efter att jag följde med henne en tidig morgon o skulle kastrera hennes katter o ge spruta o allt var det var, så ansåg jag att hon va skyldig mig en tjänst tillbaka :)

Imorgon blir det veckans fjärde träningspass, vi närmar oss träningsveckans slut ;) Men sen funderar jag iofs på att anordna ett mini-OS till helgen då vi är i Alvesta, klurar vidare på detta :)

TILL SIST, SOV GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0