Graham = gott

Har precis fått i mig lite lunch, det blev grahams-pannkakor! Hur "äckligt" det än låter så är dom mycket godare än vanliga pannkakor, och dessutom snäppet matigare. GOTT! Här näst blir det spinning, mycket festligt..."Vi lägger på motstånd...det är fredag lixom" ;)

Imorgon bitti är det daxs att ta väskorna med sig för en tågresa neråt i landet. Hoppas verkligen inte på några förseningar på grund av snön, men i värsta fall ska jag ladda upp med en massa tidningar jag kan läsa under tiden! Tar första tåget till Göteborg imorgon, så det blir en lugn fredagskväll hemma idag, laga till en smarrig fredagsmeny o bara slappa i soffan :-)

Nää, daxs att bege sig, syns här snart igen!

Jag under 24timmars, när jag körde mitt sista pass =) Hittade ett trevligt bild-grejs-program där jag kunde göra bilden så den ser gammaldaxs ut...yeah, cool! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0