Fredag närmar sig :)

Oh, känns som man pressat huvudet mellan två betongblock när man först idag suttit på en föreläsning som (alls inte var givande, det kändes mer som logiska förklaringar) jag alls inte var det minsta intresserad av. Efter lunch var det seminarium på förmiddagens föreläsning och den boken som hörde till. Det jag åstadkom under dessa timmar var nytt rekord på en av banaorna på ett av mina mobilspel. En tung dag, en plåga. Men nu sörrni går den mot ljusare timmar...

Ska snart iväg o träna, puls/medel! Sen hoppas jag av hela mitt hjärta att mamma & pappa kommer o hämtar mig, för vi är nämligen bjudna hem till Jon & Johanna idag för att kolla på deras en vecka gamla bebis Elliot! Fick en ny bild igår på honom, och han ser såååå go ut :) Hoppas vi kan åka dit efter min träning =) Han längtar efter sin faster förstås! ♥

Läget annars...var hos läkare idag och efter att ha pungat ut drygt 300 kr på besök & tabletter fick jag det geniala förslaget att sluta med mjölkprodukter i två veckor för att se om min mage slutar krångla! Sen ska jag dit o göra nya prover o se vad dom visar... Suck, men det skulle vara tråkigt om jag var laktosintolerant...Jag älskar ju glass!!!!!!! :(

Nä, får gå o stoppa i mig nåt lättare nu innan träningen så får jag ge mig av sedan :)
See you @ Friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0