Dreas&Manda-dagen!

Då var det den 15e igen, och se på zebran, Dreas & Manda har varit ihop 2 år & 8 månader idag. Detta firar vi med lite spaghetti & köttfärssås, lite som Lady & Lufsen, därefter skiljs våra vägar, jag firar med ett träningspass (spin/core 90 min) och Andreas ska på årsmöte. Mer romantiskt än så blir det inte ;) Men det är nemas problemas, hade en toppendag igår, jäkligt god mat på Olearys & en riktigt bra biofilm! Rekommenderar verkligen att se filmen "Farsan", det var både skratt å tårar. Mest skratt, och lite av Trollhättan såklart ;)

Full rulle hela veckan i skolan, heldagar..buhuu =( Träning blir det så gott som måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag, om kroppen verkligen inte säger ifrån på allvar. Men så är det,kan verkligen inte välja vilka pass jag vill prioritera, alla pass är verkligen mina favoritpass, på ett eller annat sätt!!

Nu ska jag diska bestick!

DET ÄR SEMLEDAGEN IMORGON...DETTA SKALL FIRAS MED SEMLOR...BARA SÅ NI VET!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0