Det doftar romantik...

Oj oj oj, nu får det vara slut på sötsaker...har sedan i söndags tänkt "unna dig du manda, du deltog i 24timmars!" Och nuuuuu får det unnandet vara slut, för nu har kroppen fått återhämta sig tillräckligt (2 dagar). Imorgon är det daxs för cirkelfys igen, the law! Imorgon är jag ledig, jag ska utnyttja dagen väl! Räknar med att bli terror-väckt av älsklingen som ska till skolan, sen satsar jag på att göra nya matlådor bestående av gulash-soppor, mumsi! Kanske tillomed hinner med nåt roligt, utöver träningen? Jo, just det, klicka hem lite nya kläder från Asos är väl tanken :)

För övrigt är vi i år riktigt tidigt ute med planer inför Alla hjärtans Dag på söndag, och neeeeeeej kära läsare, det ääääär inte överskattat. Jag är romantiker, uppskattar varje dag tillsammans med min Andreas...och den 14e februari har alltid varit nåt extra för mig, oavsett de år jag var singel....Har egentligen inga bra argument för varför man ska fira den här dagen, för den är egentligen inte mer märkvärdig än andra dagar, den ska inte vara mer annorlunda eller påminna alla par om lyckan man känner...men baske mig...den ska firas, sen behöver det inte bli världens pådrag för det ;) Vad jag och min bästis Fia planerat tillsammans med våra gossar lär snart dyka upp här ;)

Nu hörrni är det sovtajm! Har en gnällis här i lägenheten som begär kvällsmat. Han verkar glömma bort att äta medan jag är borta såhär på vardagskvällarna, andra saker som dataspel & House på tv'n verkar med intressant, tills jag kommer hem d.v.s ;) Haha...

Sleep tight!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0