Det doftar helg minsann...

Och så var det helg! Har jobbat väldigt effektivt med studiegruppen idag, så kan med gott samvete ägna mig till en plugg-fri fredag imorgon, härligt! Helgen ser ut att bli trevlig. Imorgon blir det träning & sen hade jag tänkt ge mig ut på stan o kika lite (blev äntligen faster igår,så nu har man allt bra mycket med baby-saker att kika på!) :D På kvällen är vi bjudna till fest, så det kan mycket väl bli en trevlig kväll. På lördag kommer syster yster & Dan till Thn, ska bli trevligt att träffa dom också, och så har vi ju söndagen :) Det blir till att se filmen "Farsan" (filmen är ju inspelad här i Trollhättan, så det blir kul när man känner igen sig) på bio och det blir även middag på restaurang. Sällskap får vi av Sofia & Danne, mys!

Ska snart börja med middagen, därefter blir det träning. Ikväll ska jag bara lägga mig i horisontalläge med en bra film & Andreas bredvid, och imorgon ekar det bara SOVMORGON!

Skönt med helg iaf, ska pysa till spisen så jag ser lite aktiv ut när Andreas kommer hem. Sen har vi ett mysterium att lösa om vår granne vid middagsbordet, återkommer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0