We try again

Eftersom jag vet att iaf tre personer vill läsa min blogg gör jag nu ett nytt försök med att blogga. Dock bör ni inte ha höga förväntningar...Facebook sköter det mesta just nu ;) Helgen är här iaf och solen gör oss sällskap, vilket är himla skönt! Idag var vi på Maxi o storhandlade, jag gjorde ett kap i charken...Köpte minsann räkor för en kanonpris...Och Andreas avskyr räkor...Han har nu (bortsett från påskhelgen) försökt hindra mig ifrån att äta räkor varje helg, dock utan lyckat resultat, för hans del ;)

Fredagsspinningen är gjord! Påvägen till träningen fick jag se en löpare springandes längre fram. Jag har på senare tid slukat åt mig ett löpnings-intresse, inte till att börja löpa själv utan mer att kolla in snygga löpnings-kläder, analysera folk som löper o allt som hör till...OCH börjat fundera på Vårruset i Vänersborg senare i vår! Dock skulle jag vilja ha en plats i startfältet, men att sedan bli omsprungen skulle bara gjort mig galen, tävlingsinriktad & dålig förlorare som jag är. Whatever...tillbaka till löparen springandes framför mig påväg till träningen!! Här kommer jag på cykel, cyklandes i normal+ (läs: normalplus!! ;)) fart och får se den här människan! "MOhaha" tänker jag, daxs för en omkörning snart...Jag cyklar på men kommer inte ikapp den här människan förren halva Gröna Stigen typ...Jag blev nästan knäckt, men glad & imponerad samtidigt för hans skull..Han sprang så fort!! Och när jag väl cyklat förbi honom hörde jag han flåsa i nacken på mig...Men där minsann fick de vara nog...Jag tog slutspurten sista sträckan till Friskis!! Dagens löpar-rubrik ;)

Imorgon hoppas jag på sol igen! Är nämligen Folkrace på Hedeäng, och gullig flickvän som jag är ställer jag upp med att vara funktionär under race-tävlingen..Ska vara snyggingen i starten som kollar att alla förare är OK, också kallat "tummen-upp". Hade inte suttit fel att få lite fin bränna under tiden imorgon. Nu i efterhand inser jag dock att jag missar både lördagsjympan & lördags-spinningen :( Därför körde jag allt jag hade på fredags-spinningen idag :-)

Snart blir det soffan & tv-mys...Tänkte ge den nya serien på 4an en chans ikväll!
Fredagsmys nu!
Hugs.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

JIPPI!! jag fick min vilja igenom YES jag lovar att läsa varje dag.. KRAMAR I MASSOR!

2010-04-28 @ 18:14:36
URL: http://www.aztrids.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0