Torsdag

Godmorgon!
Idag tog vi lite sovmorgon i studiegruppen, måste vila ut ordentligt nu innan vårt smaskiga litteraturseminarium imorgon, som vi för övrigt ska jobba på idag. Tog mig tid att blogga innan skolan! Annat var det på gymnasiet...Då satt jag hemma i princip varje dag 08.20 på mornarna och bloggade, medan övriga klasskompisar satt i klassrummet då lektion börjat. Jag däremot kom runt halv 9-tiden då jag hunnit lägga ut dagens outfit på bloggen ;) Så fungerar det iallafall inte idag ;)

Idag blir det somsagt en kort skoldag, vilket är skönt. Behövs tid hemma för plugg, ett spinningpass i eftermiddag och ett 18-årskalas för min "lillasyster" Sandra ikväll!

Nu är det daxs att dra sig...Det jag kommer bjuda på i senare inlägg är bland annat ämnen som "Vår påskhare", "Topz:en i örat" samt "Önskeinlägget"...Kanske låter oseriöst, men det är fel, dessa inlägg har en speciell handling i sig ;P Dock hinner jag inte med att skriva mer... Klockan närmar sig avgångstid till skolan!

Ha en bra dag!
Hugs.

GRATTIS SANDRA PÅ 18-ÅRSDAGEN!
Bild från min Halloween-fest 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0