Söndag

Idag vet jag redan att jag har veckans sämsta dag. Men ska försöka göra den så bra som möjligt. Den enda som kan hantera mitt humör är Andreas. Han vet precis vad och hur han ska göra/säga för att allt ska bli bättre. Så är redan på god väg till ett bättre humör!

Min helg tar iaf inte slut bara för att det är söndag. Dock består kommande vecka av mycket plugg hemma. Jag förstår mig alls inte på den kursen vi läser nu, som för övrigt handlar om estetik, den gör mig confused! Ska skriva en uppsats..som ska handla om vad?! Och självklart ska vi ta hjälp av litteraturen...som är URKASS! Och vid sidan av detta är det litteraturseminarium & gruppexamination. Och om två veckor är kursen slut!

Idag ska vi ta "Spjutet" (pappas bil) till Sjuntorp på kalas. Det är Andreas kusin Sarah som vi ska fira! Det är mysigt med kalas, så att komma iväg lite tycker jag bara ska bli trevligt! Innan kalaset ska vi nog svischa förbi Andreas päron o säga hej, för dom ska nämligen på ett annat kalas.

Ni får ha en bra söndag gott folk.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0