Söndag, part 2

Vardagarna går fort fram men helgerna är inte segare dom på att gå undan! Söndag igen och detta måste vara min vettigaste sysslodag på hela veckan. Har kommit halvvägs på min uppsats, men det är inte det lättaste att skriva klart den heller. Skönt är det att vara igång iaf! Sedan har jag lagat middag, diskat, tagit hand om våra två avlidna blommor o begravt dessa snyggt i sopet. Det som återstår av dagen är mer plugg (eller?) men först spinning. Sen får vi se hur mkt mer jag vill göra idag!

Kommande vecka känns awesome. FCT möter Hammarby hemma på tisdag, hoppas på en bra match..Och vi har fribiljetter, gör det billigare :D På fredag blir det heller inte som vanligt, Andreas syster tar nämligen studenten så det blir firande hela dagen lång kan man säga! Trevligt :) Och sen blir jag snart moster!! =) Veckan kommer nog gå undan! Mitt mål är iaf att bli färdig med uppsatsen före fredag så slipper jag ha den i huvudet hela helgen sen! Sen är ju inte min starka sida att hålla mina egna dead-lines.

Andreas har varit på rallykurs både lördag och idag så honom har jag inte fått se så mycket utav, därför ska jag ägna lite tid till det nu istället :-)

Hugs A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0