Onsdag

Hej alla!
Sitter som en rastlös kalv här hemma, väntar på att klockan ska gå. Idag har jag så tråkigt så jag kör på dubbla träningspass, allt för att komma ut o slippa sitta själv här hemma. Blir spinning och Cirkelfys! Har för övrigt haft en jättemysig dag på stan, trots (vår?)regn...Har träffat min studiegrupp o förberett examinationen vi har på fredag, som vanligt kommer vi göra succé ;) Det blev lunch på stan och därefter shopping på Aztrid! Har äntligen fått köpt det jag spanat på i flera veckor, så är sååå nöjd med mina nya inköp! =) Det är nämligen såhääär...Att varje gång jag städar bestämmer jag mig för att ge mig själv en belöning, för då blir det mycket roligare o jag tänker ut vad jag ska handla medan jag städar!! Så denna veckans städ-belöning gick över 1000 kr, men kläderna är underbara och kommer användas flitigt i vår&sommar. Något jag lärt mig är att underklänningar gör underverk!! =) Nog om det :)  Hann också med att köpa en present till nyfödda Evelyn som vi redan ska få träffa imorgon! ♥

Hade tänkt passa på lägga ut ett youtube-klipp också. Såg den för första gången på min praktik, o den är så härlig!! Jag brukar själv inte kolla youtube-klipp på andra bloggar jag läser, o om du är likadan så tycker jag du kan göra ett  undantag...För den här goingen får man inte missa :D

Strax ska jag hoppa i tränings-dräkten o traska till Friskis! =)
Den stora nyheten är dessutom att vår nya grannar här intill blir Sofia & Danne!! Sofia o Danne har velat detta i flera månader, och nu finns det äntligen en lägenhet ledig ;) Dock känns det lite jobbigt, för jag vet verkligen hur dom två kommer springa ner oss här!! ;) Men vi gör ett försök! Höhö...

Glöm inte youtube-klippet här nedan nu! :) Kram.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaaaaaaaaaaaaa VIIISST AMANDA!

2010-04-28 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0