Moster!

Sitter här i soffan med huvudvärk, tror det beror på att jag druckit och ätit för lite...Men är varken hungrig eller törstig? :S Haft en toppendag. Har skrivit som tusan på min uppsats, den är snart klar..Ska bara lägga in det sista o finslipa, hinner nog det på torsdag. Sedan blev jag på städhumör så satte igång o städa sådär spontant, hur härligt som helst att ha det gjort!! =)

Näää..nu kan jag inte hålla mig längre ;) Jag har blivit moster idag!! =) Till en Evelyn, blev hur glad som helst...Nu har alla väntade bebisar anlänt till vår värld, helt underbart! :) ...Nu är de bara att gosa med dom i några år, innan dom kommer upp i tonåren..Men då ska jag vara deras förebild, en person dom ser upp till :D Höhöhö...På torsdag ska jag redan få träffa lilltjejen, då ska jag o Andreas åka till Göteborg för att köra hem dom från BB :) Spännande, det ser jag verkligen fram emot :)

Snart ska jag traska till kojs, det är jobb med studiegruppen som gäller imorgon.
Natti-hälsningar från faster men nu även moster Amanda ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh! Vad kul :) Hälsa grattis

2010-04-28 @ 03:19:06
URL: http://saaandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0