Måndag

Godmorgon mina läsare & solen!
Känner mig ordentligt utvilad efter nattens sömn o bra är väl det eftersom jag har en del att göra idag :-) Får bli lite "förberedelse-plugg" fram till klockan 11 då reprisen av Gossip Girl från igår är, missade ju avsnittet igår! Senare idag ska jag luncha tillsammans med Max, hoppas det är tillräckligt varmt så vi kanske hittar nån bra uteservering! Strandgatan och Expresso House är dom enda uteserveringarna jag sett hittills?? Vi får se iaf, men det ska bli kul att träffa Maxen. Men innan jag tar tag i dagen på riktigt blir det gröt & ägg till frukost + morgontidning. Det är de bästa med en ledig dag, då man inte har tider att passa så man kan äta sin frukost i lugn o ro, o slippa få gröten upp i halsen när man stressar vidare!

Let the monday begin!
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0