Måndag

Förbaskad men nöjd! På tisdagar följer jag serien "The good Wife" som går på 4an. Sedan starten för drygt 3 veckor sedan har dom gjort reklam för att man kan se kommande avsnitt på tv4 play...och det är självklart jättebra! Imorgon är det ett sådant tillfälle då jag kan dra nytta av detta, eftersom vi ska gå på FCT-match imorn kväll. Hade nu borrat ner mig här i sängen för att kika på morgondagens avsnitt. Går in på fliken tv4 play, klickar på play men istället för att det startar hamnar jag helt plötsligt tv4 Anytime, vilket är en betalningsgrejs...Play är gratis, Anytime kostar. Då undrar jag....varför i tusans namn placerar dom då programmet på play när det ändå inte går o kolla på det utan att ha Anytime????? Har kollat på ett flertal andra serier på play utan att behöva ha anytime. Suck!! Jag har ingen lust att ta mig upp igen när jag borrat ner mig så mysigt här i sängen.

Anyway. Vi var o handlade förut...passerade godishyllan, vilket man måste för att hamna vid kassorna ;) Och jag säger bara...CENTER IS BACK! För ett tag sedan försvann center-godisarna vid lösviktsgodiset och nu blev jag istället tvungen att köpa en centerrulle vid sidan om min godispåse. Men nuuuuuu sörrni...Nu är hela min godisfamilj samlad i godispåsen igen!!!! ♥

För övrigt är det måndag och jag har tränat. Halvera det ordinarie passet idag Spin/Core 90 till 45 minuter core istället. Kände att kroppen verkligen behövde vila från spinningen idag, blev totalt 4 spinningpass förra veckan, ett av dom körde jag igår, 60 min effektiv cykling...brukar vanligtvis köra 40-45 min effektiv cykling..Så kände att kroppen fick sig en chock igår när den plötsligt skulle köra 20 minuter mer än vanligt ;) Men jag orkade, bara man har viljan o känner det härliga med att köra skiten ur sig :P

Imorgon är det tisdag & jag är ledig. En pluggdag. Sen kanske jag överraskar både mig själv & min sambo o städar. Men låt det isåfall bli en överraskning.....See you there. Godnattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0