Friday!

Oh, hur dålig veckan än varit så piggar alltid fredag upp, alltid! Och nu är vi här igen, soffliggare all night long! Har avklarat det fjärde och näst sista träningspasset för veckan. Jag har ont i knäna sedan i onsdags då det hände något på Cirkelfysen. Påverkas tydligen negativt av spinningen...men jag har kontroll! Så vad har denna helg att bjuda på? :) Födelsedagsfirande, massa plugg (för det kommer man faktiskt inte ifrån vissa helger vid högskolestudier, tyvärr) eventuell utgång och helgen avrundas på söndag med ett spinningpass, tema Skottland! Spännande, det var det pass jag missade på 24timmar-spinningen då jag försov mig, så jag ser detta som ett utmärkt tillfälle att komplettera mitt misstag ;)

Skrev i föregående inlägg om tre kommande rubriker. En av dom tänkte jag skriva om nu ;P Det handlar om en kväll nu i veckan då jag & älsklingen gjorde oss iordning innan vi skulle lägga oss. Andreas börjar rensa sina öron med en tops, och ärligt talat vet jag inte hur det skedde, men själva bomullstoppen av topsen lossnar och fastnar inne i Andreas öra. Han ber mig om hjälp, det var ju den enda sättet att få ur den. Jag blev skitnervös för han började bli allvarligare o allvarligare o sa åt mig att INTE pressa den längre in. Jag tog mitt kirurgredskap (ett hårspänne) till hjälp och lyckades med det jag inte skulle, få den här grejen längre in i örat. Andreas blev arg!

- "HAR DU INGEN PINSETT ATT TA UT DEN MED??"
- "Nej, jag fick inte med mig någon i flytten"
- "Men vilken jävla tjej har INTE någon pincett...NU RINGER VI DIN MAMMA"

Klockan var nu ca 23.00 och mamma & pappa hade sovit ca en timma. Bortskämd som jag är ber jag mamma att dom ska åka hit med bilen...För tyckte de va himla synd för Andreas om han fick gå hem till dom så mamma skulle ta ut den ;) Men under samtalet beslöt sig Andreas att ge mig en ny chans att ta ut den, men fortfarande lika arg för att jag inte hade något pincett hemma. Han instruera mig hur jag skulle dra i hans öra så det blev mer "space" i örat, o till sist fick jag ut den. Då kunde jag äntligen börja skratta! ;) Sedan finns det en annan historia om min bror med vitlöken i örat...Men den vill nog inte han att jag drar här ;)

Nu ska jag traska till köket, pizzabak pågår!!!
Vi ses i soffan alla potatisar!!
Hugs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAH! Jag såg verkligen allt framför mig! Stackars Andreas

2010-04-27 @ 03:59:58
URL: http://saaandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0