zooo

Dagen började med pannkaksfrukost. Brödet var slut, samt äpplemoset...o jag vägrar äta havregrynsgröt utan äpplemos. Var hungrig som ett troll...började göra pannkakor o efter ett tag stod jag o svor över min egna pannkakssmet, när det egentligen var för lite värme på plattan som förstörde hälften av pannkakorna. Frukost fick vi tillslut,o det var jättegott. Direkt efter stack vi o veckohandlade...köpte färska frallor som jag ska ha till kvällsmat, mums :)

Ikväll ska jag vara hemma hos Sofia medan hon jobbar...jag ska nämligen umgås med katten Skrållan (med tratt!) Vi ska mysa, rensa Sofias skafferi och kolla kvalet till Eurovision...har även lånat hem 3 böcker från biblioteket..hade tänkt bli läslus...kan va skönt att ha när man inte kan somna när jag jobbar natten!

Igår fick jag en idé om att köpa en kanin...jag är så extremt ensam på kvällarna, o jag är verkligen inte van vid det än. Ett husdjur skulle passa perfekt. Den skulle hetat Boris, men Andreas ville inte ha någon kanin,o när jag läste på om djuret i morse stod det att dom nästan aldrig blir rumsrena, o jag vill inte ha kanin-kiss på mattorna här hemma i 8 år framöver!! Så det fick tyvärr uteslutas...nu känner jag mer för en råtta, o den skulle Sofia fått sitta rått-vakt åt när vi va bortresta, haha ;) Jag längtar iaf efter vår franska bulldog vi ska köpa i framtiden! =)

Nu ska jag laga mat, idag blir det mjölkstuvade makaroner med bacon, för vi har inga köttbullar...o köttfärsen är i frysen o tar för lång tid att tina. Så det så. See you later alligator...uppdaterar kanske senare när jag är hos Sofia & Danne's place!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0