OH HAPPY DAY

Shit! Vart har den här veckan tagit vägen? Såhär fort har en vecka aldrig tagit slut i hela mitt liv. Vi går verkligen mot sommartider, fast en regnig sådan! Ja, vad har hänt i veckan? En födelsedag, en jobb-natt, köpt ny tv, kört mitt sista pass för Nisseskolans elever, fick en present av lärarna för att jag varit så duktig :) Det va ingen dålig present heller... :) Var på brandkårs-uppvisning igår då älsklingens bror under ett år gått en brandutbildning. Och de bästa av allt var att jag fick åka brandbil :D Jag övertalade brandmännen att få åka, för "jag är 20 år o har aldrig åkt"...Egentligen fick bara småbarnen åka,men jag fick sitta fram jag, o dessutom gå före alla småglin i kön ;) De ni!!!!!!!!! De va en upplevelse :D De va ascoolt när han slog på tuuuuuuuuuut-tuuuuuuut....i vanliga fall när ja hör de ljudet känner jag obehag,men när jag väl satt där i brandbilen så kände jag mig som en hjälte!! =D

Helgens planer för övrigt..ska städa idag. Kanske tar en fika med S, om de passar damen. Ikväll ska jag o min sötnos göra tacopaj för att sedan flytta våra kroppar till grannen Sofia lite längre bort :) Idag lämnar jag dessutom in min allra sista tenta för terminen o för Hälsopromotions-utbildningen. Längtar tills jag, Sofia o Linda står på högskolan i höst o ska i princip nästan köra samma utbildning..det blir som förr...favorit i repris, o äntligen kan jag visa vem jag egentligen är :P

Sist men inte minst har vi lite nya saker i vardagsrummet...har bytt ut en matta som passar mkt bättre, o här kommer även vår nya tv på bild. Det är verkligen skillnad att kolla på tv numera!!!




OHHHHHHH HAPPY DAY! Sofia ringde nyss o fråga om jag ville med på Utmaningen mellen Nisse & Måg...aaaaaaaah...en hederlig tradition! Den missar vi inte..................................HUGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0