Tillbaka!

Hej hopp!
Dom senaste dagarna har jag bara velat spääääda ut den senaste nyheten här i bloggen, men inte förren nu har jag kunnat publicera det. De är såååhär hörni', att min syster ska gifta sig i juni! =) Det kommer ske dagen före midsommar på Kopparklinten här i Trollhättan. Därefter kommer det bli mingel här hemma, därefter en bröllopsmiddag uppe på lyxiga Albert's Hotell & Restaurang (där jag, Andreas o Max var på julbord i julas + firat Max 20-årsdag). Dom har bokat Blomsterrummet, om de nu säger er något ;) Jättemysigt! Eftersom Dan, Saras blivande man, kommer från USA kommer det hit några släktingar därifrån och ska bo här några dagar i Trollhättan. Bland annat kommer jag & Andreas ha en kusin boendes hos oss, så nu får vi börja repetera det engelska språket ;) På midsommarafton kommer vi allihopa fira midsommar ihop, amerikanerna ska få uppleva vår svenska tradition! :)

Nyhet nr 2...På måndag kommer jag bli antagligen bli lite halv-blond (igen). Jag är trött på min tråkiga hårfärg o vill ha förändring..Detta kommer fixas av brorsans flickvän J som har erfarenhet av frisöryrket, de kommer bli hälften så billigt att betala än va de kostar hos min riktiga frisör. Igår fråga hon mig om Andreas var "vågad" av sig när de gällde klippning m.m...(vilket han inte är...) Hon berätta att hans hår skulle va så roligt att sätta saxen i o greja med för han har en sån utstrålning som man kunde häva fram med hjälp av en viss frisyr m.m....Så vi får se va som händer framöver ;)

För övrigt ska jag jobba idag, jag ska göra min första natt på jobbet. Jag kommer nog aldrig kunna somna, kommer ligga som en stel pinne hela tiden, men hoppas att de inte blir några större problem :P Kommer kännas tomt att inte pussa Andreas godnatt, kanske till o med får sms:a godnatt? :S Jag ska faktiskt inte tycka synd om mig själv, för Sofia sover själv hela veckan!

Nu ska jag dona lite, diska typ...idag är jag husmor och ska göra egna pannbiffar med svampstuvning, morötter i ugn och potatis.. Mums!! På återseende gott folk! Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0