twätt-björn

Jag var borta hemifrån 1 timma. På något sätt hade Andreas fått idén att boka tvättid under den timman. Han åkte o jobba för en timma sedan,o då skulle jag tvätta fram till kl.17...trodde han ja'..jag ska ju också jobba!! Men de hade han ingen koll på. När jag väl stod där nere vid tvättmaskinen o skulle ta ur den gamla o sätta in den nya så rör tvätten på sig fortfarande, men på displayen så blinka de typ att den va klar, men efter nån sekund gick den över till nåt med stryknings-bla-bla-bla..Jag vågade inte trycka på knappen så maskinen öppnar sig,men tillslut fick jag nog...jag förberedde mig på en översvämning o tryckte på knappen. Puh, done without overswämming :D Nu ska jag låta sista tvätten gå, ska käka food...Sen ska jag åka o jobba en snabbis. Under tiden får jag fundera på vad det blir för kläder ikväll..ibland finns det för mkt att välja på så det känns som man inte har nånting. Andreas tyckte jag skulle gå naken,så kanske kör på det.....

Ha en bra torsdag, xo-xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0