Smygstart på helgen!

Det kan hända mkt under en kvällsrunda med Sofia. Idag har jag fixat Hemmakväll-kort...(man får ju 5% rabatt jämt när man handlar där:D), jag har bekämpat en kamp och skyddat Sofia från ofarliga fåglar vid Spikön, jag har hittat mumsiga jordgubbar för bara 20 kr på ICA, o hittat den senaste "Systrar-i-jeans"-filmen! Vilken Amanda-kväll detta lär bli! Nu har jag precis uteslutit pizza till kvällsmat, mycket tack till S. för detta ;) Nu kanske de blir varma mackor eller nåt istället. Sedan Andreas fick en smörgåsgrill i 20årspresent har det grillats hett här hemma...Så blir de väl när man inte haft tillgång av saker på ett tag...Snart åker säkerligen våffeljärnet fram!

Imorn är det stoooor städdag här i lägenheten. Den är verkligen dammig nu. Jag (eller vi???) har lyckats skjuta upp städningen varje vecka..o koooonstigt nog har Andreas lixom gått med på detta (han har varit städnörd innan,haha..) Skämt o sido..  nu har vi båda fått nog av dammtussar...o sen har både ja o Andreas bara ett varsina rena underkläder, så jag bokade tvättid imorn med..Kan va bra innan GBG =) Efter detta stå-hejet drar jag o Sofia till Uddevalla, ska försöka hitta nåt snyggt till dopet på söndag. Visst,jag ska till Göteborg o gå där på stan..men jag känner att det inte är mer märkvärdigt än här!

Anyway..ska starta grillen nu...Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta Blogga är du snäll, det händer inget kul här ändå !!

2009-06-01 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0