rulla de rulla

Nyduschad, o det känns sååååå skönt. Ska snart påbörja fredagsmaten, en enklare kycklinggryta. De blir ju till att fredagsmysa på jobbet idag, så får ta med maten dit. Jag jobbar natten idag så ikväll går vi nog o hyr en film o myser med godis =) På så sätt är mitt jobb ganska kul en fredag! Med tanke på att jag var ute på krogen igår är chansen större att jag tröttar till mig ikväll o kan somna lätt, annars laddar jag upp med en bok!

Nu är ja dessutom så himla trött på mina naglar jag fixade för typ 2 (3?) veckor sedan..dom har växt ut o är alldeles för långa. Får gå till stället där jag gjorde dom o ta bort dom efter helgen, om jag nu inte skulle hinna imorn. Helgen för övrigt...imorn är de stort födelsedagskalas för Andreas som fyller 20 på söndag, och på söndag får vi se vad det blir...Jag vill gärna bjuda Andreas på FCT's hemmamatch, men han kanske inte vill sitta på en läktare på sin 20-årsdag :P

Lite vimmelbilder från igår...jag kom med på så många picts så alla publicerades inte på Lipz hemsida...jag bjuder iaf på 2...det får faktiskt räcka =P

Jag o Sofia vid baren..här har ni förresten en jättetydlig bild på hur mitt "nya" hår ser ut...


Min söta klänning :)



Idag firar jag o Andreas 23 månader (alt. 1 år o 11 månader..), så redan om en månad firar vi 2 år tillsammans! ♥

Nu ska jag börja med maten, på återseende antingen söndag/måndag....

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Håret är skitsnyggt Amanda!! Du passar jättebra i det.

2009-05-15 @ 16:39:58
URL: http://fjellis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut bilder från en modevisning som jag gick i igår! Kika gärna in och kommentera vad du tycker! Om du gissar rätt på vilken känd bloggerska som alla tycker att jag liknar så kan du vinna en länkning i min blogg som har över 1500 unika besökare varje dag!:)

2009-05-15 @ 16:48:45
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0