onsdag kväll

Har haft en skitmysig kväll på Strandgatan med Sofia, Linda och Barret. John o Kim joina en ytterst liten stund också. När kylan smyger sig på runt 21-tiden är de så mysigt när infravärmen slås på o man virar en filt runt om sig =) Idag blev det varm choklad också, men den va dyr och smakade inte lika gott som förväntat. Käkade först mat o hann även dryga till stämningen mellan mig o hon i kassan...oh vad jag blev arg!!

Innan vi drog hem tog vi svängen in till Hemmakväll, hyrde en film jag ska se alldeles strax, Yesman med Jim Carrey! =) Har velat se den hur länge som helst, så hoppas den når mina förväntningar! Imorgon väntar först skolan vid lunchtid, därefter jobb (ångrar mig att jag tog tiden..men ändå inte!) men kvällen avslutas på Lipz, så laddad!! :)

Innan jag sitter o somnar här i stolen ska ja släpa mig en meter bort till soffan, vräka ut min kropp o äta lite vindruvor till filmen, på återseende.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0