majjjjjj

Ny vecka igen! Denna vecka går jag inte en dag i skolan o eftersom sista tentan (a-uppsatsen) är inskickad behöver jag inte tänka så mkt mer på skolan. Jag sitter iaf här med mitt nya face nu o insåg ganska nyligen att jag är en jävla lat människa. Jag skulle egentligen cyklat ner till centrum men jag känner verkligen inte för det. Hade känt för en fika nu, på Strandgatans uteservering...men det får väl kanske bli träning istället :) Helgen har för övrigt varit bra, i lördags kväll va vi på Strandgatan o tog ett glas vin/öl/päronkonjak med Richard o Sofia. Himla mysig kväll :) Igår va vi hos svärföräldrarna i Sjuntorp..jag kollade film  o Andreas lagade bil...

Veckans planer för övrigt? Träning typ. Jobba torsdag & fredag. Ska kanske till Lipz med Sofia, Danne o Tobbe efter jobbet på torsdag...skulle jag tycka va kuuuuuuuuul. Ska fixa 20-årspresent till my lover...han är värd det bästa, men det bästa är inte lätt att hitta alltid,men jag har mina planer...enligt Andreas var en utlandsresa för mycket i 20års-present...trots att stället jag erbjöd var ett paradis! Vi får se..i helgen blir de kalas för honom iaf :)

By the way, som jag nämnde ovan har jag ny look, då brorsans J. har slingat hår o klippt till en fin frisyr på mig idag. Förändrig ville jag ha, o förändring blev det. Sofia tyckte de va fint, å då känns allt bra...de tar väl en dag innan håret lägger sig som det ska,men jag är nöjd. Bild kommer - naturligtvis, men ni vet...så småning om =P

Nu ska jag ta o laga lite käk :) På återseende...hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0