Helgen har börjat...

Nu känns dagarna verkligen annorlunda. För mig var det fredag redan i onsdags då Andreas långhelg började. Vi åt god mat på kvällen o fick en fredagskänsla. Nu sitter jag iaf här med en gosig katt i knät...är nämligen kattvakt åt brorsans kisse under helgen, mkt trevligt med djur! Men mest av allt hade jag velat att Tyson flyttade hit, han är världens bästa hund!

Kvällen igår på Lipz va trevlig. Hade bestämt mig sedan tidigare att kvällen skulle bli spiknykter...för Manda har nooooo money, fick ta inträde&garderobs-pengarna från ett av mina sparkonton...får inte bli någon vana dock!! Men jag hade väldigt roligt ändå. Sen är det väl så att man börjat växa ifrån 18års-gränspartyna. 90orna men främst nykomlingarna 91orna är extreeeemt omogna och beter sig verkligen barnsligt, det förstör faktiskt stämningen...Men kvällen blev ändå helt OK...det viktigaste var att jag fick dansa loss o träffa folk! :)

Ikväll blir det lite fredagsmys framför en film. Imorgon ska jag till Johanna i Vänersborg o scrappa, prova på lite sånt =) Och sen åkte jag på en jobbtid på söndag kväll...Nu är jag trött o ska därför cykla till Sofia för att hämta en film o sen åka o köpa lite gott för kvällen! På återseende, hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0