För 3 år sedan...

Idag är det de tredje året jag firar Andreas födelsedag. För två år sedan hade vi precis träffats, o jag blev bjuden på hans 18-årsfest...o det var även första natten jag sov hos honom...Här va de rakt på röbettan ;) Haha,näe...det var faktiskt så att jag tillomed sov i hans säng den natten,iaf dom timmarna på morgonkvisten..då delade jag, Andreas o Adam på hans 90-säng. Svettigt o bra :P Allt har förändrats så otroligt sedan dess...idag blev det första födelsedagen i lägenheten o han fick frukost på sängen med varm choklad o pastej-smörgås, en tradition han är van vid :) Det var faktiskt känslosamt, jag kände mig gråtfärdig när jag sjöng för honom men jag lyckades hålla mig...jag vet inte varför jag kände som jag gjorde, men det var nog mest lycka! Blödig som jag är annars... :P

Idag har Andreas familj var här o hälsat på en snabbis. Vi har varit o handlat lite på Jätten, ska käka färskt bröd nu innan vi ger oss av o kikar på FCT's hemmamatch. Ikväll blir det god mat o mys framför tv'n...njuter verkligen av dagen, trots att det inte är min födelsedag! :)

Till sist tänker jag faktiskt publicera en bild som togs för nästan exakt 2 år sedan...det var dagen efter Andreas 18-årsfest o de är den första bilden på mig och Andreas ihop, dock var vi inte ihop här..men Andreas ville ha mig soooo much ;) Bara några dagar efter skickade han ett sms o fråga om de va mina trosor han hittat i sin säng....töööönt ;) Bilden är inte fräsch...vi va bakfulla som grisar o de luktar bara alkohol om bilden! Men den är speciell, för mig :)

GRATTIS ANDREAS, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0