Fjäsk :D

Okej, okej, okej! Jag har liiite dåligt samvete när det gäller uppdateringen! Jag vet själv hur trist de är när folk inte uppdaterar sina bloggar, o tillslut tappar man läsare..Sorgligt,men se opp, här kommer ett inlägg...Kanske inte lika långt som en roman, men lite sådär lagom :) Jag har iaf jobbat lite på senaste..känns just nu som att jag är mer på jobbet än vad jag är hemma. Känns kusligt, men det är bara mjukstart inför sommaren. Trött blir man också, i o med det att jag sover jouren sover jag inte som en prinsessa..Snarare somnar jag allt för sent,o vaknar oftast mellan 04-05-tiden på morgonen, död som en drake! Men vad skulle vardagen vara utan Sofia o våra mysiga shoppingrundor, våra mysiga fikastunder på Strandgatans uteservering o våra små resor till ICA. We buuuuurn the money! Månadens lön känns sköööön, jag har för mig att jag alls inte jobbade mycket i april, men det gjorde jag visst! :P

I helgen ska vi åka till Göteborg iaf, jag & Andreas. Vi ska på lördag hälsa på min syster & Dan. Jag och Sara ska eventuellt (om vi får en bra tid på lördag) testa spraytanning. Priset är brutalt bra, 200 kr..Så om vi får en tid hos den tjejen jag kollat upp så får vi bli lite bruuuuna! Sen blir det även shopping, god mat & dryck på kvällen. På söndagen blir det dop, Andreas kusin döper sig, och det är mitt första dop jag går på. Jag hoppas på en präst som är göteborgare, jag tror det skulle låta roligt :D Sen får vi dra hemåt..för jag börjar jobba vid 20-tiden och ja...jag jobbar självklart natten!

Nu är det daxs för att skriva handlingslista inför morgondagens storhandling...Andreas valde ut mig till denna uppgift, vilket betyder att jag har makten över maten på Kaflegatan framöver...goa bananer!!!

På återseende kärt folk, hoppas ni blev glada för ett inlägg..om ni inte blev..lipa vidare.
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0