Comeback!

Jag bakade cupcakes nyss o kom då på tanken: The O.C! Den serien måste ju förr eller senare göra comeback. Jag vill se Sandys & Kirstens bebis växa upp, jag vill att Theresa kommer tillbaka med Ryans barn, att det tar slut mellan honom o Taylor. Jag vill att Marissa ska gå upp ur graven! Jag vill ha sådan comeback nu! Kanske man kan kontakta manusförfattaren av The O.C,åka ner till USA,bo där något år o jobba med OC-teamet! Sooo cool, men vadå dreams? Jag får nöja mig med mina amerikansk-bakade cupcakes här hemma.

Förresten så klarade jag och mina två classmates vår A-uppsats, "En mkt väl genomförd uppsats" Tjohoooo,det känns bra som pinnen i brasan! Dessutom gjorde jag min sista dag i helklass..haha,vadå sccchööööönt? (skönt) :P Nu återstår bara obligatorisk närvaro under 3 st B-uppsatser som 2orna redovisar nästa vecka!

Hade inte mer o berätta idag,men som ni vet återvänder jag snarast!!!!
Hugs.

Gammal bild på mig från 1an på gymnasiet! Jag vill ha tillbaka det långa håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0