www.mandizone.blogg.se today:

Jag har känt mig hängig hela dagen. Känt mig allmänt utmattad. I morse när jag vaknade var jag lika trött som jag var igår innan jag somnade, trots att ja fått flera timmars sömn. Mamma gissar på att det beror på överansträngning då jag dom senaste dagarna kört jympapassen med gymnasieklasser. Det är faktiskt skillnad på att jympa "privat" o att stå där i mitten, köra gärnet..varenda rörelse ska se perfekt ut..samtidigt får du inte se trött ut o samtidigt peppa alla andra. Jag har på köpet fått en hes röst. Imorgon får jag ha en ytterligare vilodag! Idag har jag iaf fått plugga. Tog mig till bokens hälft o fick faktiskt upp intresse för bokens innehåll. Hoppas jag har lika positiv inställning imorgon. Då ska jag förresten klippa mig..håret ser skabbigt ut nu. Ska dock bara toppa det + göra en snyggare "form" frisyrmässigt.

Tidigare ikväll ringde "ett nytt jobb" o erbjöd mig 8 veckor sommarjobb. Jag skickade in min CV till 3 annonser, o detta var väl besked från en av dom. Trodde inte det skulle gå så fort. Jag ska iaf dit nästa fredag för att se om det är ett jobb jag kan tänka mig. Jag hoppas det känns bra, för 8 veckor är som min trogne vän Sofia säger är riktigt bra. Problemet är väl att jag senare i april ska på ett möte angående en annan tjänst jag blivit erbjuden, för att få några veckor jobb. Kör man först till kvarn i sådana här lägen eller?

Får avvakta helt enkelt!!
Nu ska jag koppla av...ännu mera!! Försöka bli av med den här utmattningen..Den tar kål på mig. Hatar att vara trött, det är knappt skönt. See ya.

Kommentarer
Postat av: Jordgubbskvinnan

Jag har utmanat dej, kika in..:)

2009-03-26 @ 10:09:00
URL: http://ericamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0