When all is said and done

Ännu en helg har passerat och det är äntligen veckan man väntat på! Hemma hos Andreas står flyttlådor både tomma och fyllda, rummet är allmänt stökigt..man mådde illa bara man såg det. Kommer hem hit..ser någorlunda välstädat ut. Men även här får man börja packa...o nu ser det för jäkligt ut här också..fast ytan är iofs större! Nu får det vara bra för idag iaf!

I helgen var jag o Andreas på bio, vi såg den nya filmen med Clintan. Den var riiiiiiiiiiktigt bra!! Verkligen värd att se..o de fanns humor i filmen, de va lördag kväll o ja var på skratthumör, så satt o asflabba åt Clintans kommentarer..o mölade pop-corn samtidigt =P För övrigt har jag pluggat duktigt. Har blivit klar med hälften av uppgiften,o jag ligger precis i den tidzon jag planerat ;P Jäkligt bra kämpat Amanda....

Nu är min förskylning äntligen borta, och tur är väl det..ska iväg till Nisseskolan imorn igen o leda pass..Är skönt att slippa allt vad halsbesvär heter! Imorgon leder jag för en TE1:a..hoppas dom är lika mogna som förra 1an var, det blir roligast då :)

Nu vill jag bara ta mitt pick o pack o flytta,men först blir det tapetsering. I fredags var vi o köpte tapeter för sammanlagt 4000,hoppas vi verkligen valt rätt färger!!!! :P Och igår beställde Andreas en LCD-tv,jättefiiiin! =) Och i veckan börjar min shopping; kuddar till soffan,ljuslyktor m.m!!...Och ja...det kommer väl antagligen vara mycket snack om lägenheten dessa dagar framöver...antingen får ni stå ut, vara glada för vår skull eller helt enkelt skita i att läsa kommande inlägg =P Whatever.. Jag vill kunna gå tillbaka om ett år till detta inlägg o få tillbaka den underbara känslan jag har nu!! Det får iaf blir lite bilder nu...

Jag har rensat mina klädgarderober...ska man kalla detta tomt?


Packar i allt i från tvättkorgar till resväskor...



Amanda pluggar..


Ett STORT tack till min trogne vän Sofia för att du idag ringde o skrek att du inte hade något att göra o att du ville gå ut o gå promenad. (Mamma hade bett mig tidigare på morgonen att gå ut med Tyson så nu var detta en gyllene chans....) Så Sofia fick helt enkelt äran att gå ut med Tyson istället för mig (obs! Jag satt i Sjuntorp medan hon va ute..så jag sket lixom inte i att följa med henne ut :P)...Tack Sofia...Men undra vad för gentjänst jag blir skyldig dig????

Nu längtar vi efter påskafton, hela helgen är fullspäckad med planer!! =) Och sen missar vi inte 90210 ikväll ;)
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0