Virus

Har lyckats få något virus i kroppen som envisas med en rejäl förkylning och en känsla av feber..Igår kväll ville jag bara begrava mig själv. Dom ringde även in mig från "jobb 2" så fick en tid idag mellan 10-14, det var tydligen kris så jag fick hoppa in. Tur att det inte är en långisdag..laddar nu innan arbetspasset med koffein-tabletter o lite annat smått & gått. Helgen ser för övrigt ganska lugn ut. Jag behöver plugga och Andreas ska göra högskoleprovet imorgon. På kvällen kanske det blir bio, who knows...Anyway...Ska fixa det sista nu innan jag ger mig iväg..Det har snöat gärnet ute inatt & nu på morgonen så ja är tvungen till att GÅ!!! Ska även passa på att påminna mig själv om att skriva om en liten små-pinsam sak som skedde igår hos min frisör :P Men det blir i nästa inlägg..måste skynda mig nu!

På återseende, hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0