Bloggen i dåtid!

Ni som hängt med i bloggen sen ja starta upp den fick en period bli vana (och stå ut med) en massa ego-kort med "dagens outfit", jag fotade i princip allt jag shoppade o la ut här! Till o med vad jag käkade hängdes ut här. Jag vet inte riktigt om jag saknar det engagemanget..För det som gällde va att ta dom där 5 minutrarna extra på morgonen för att hinna ta kort, ta över bilderna till datorn o lägga ut. Jag minns en lektion vi hade på gymnasiet, då vi hade vår alla käraste Pontus till vikarie...jag minns inte exakt ut konversationen löd, men tillslut kom det fram att 08.20 när alla classmates anlänt till skolan satt jag hemma o bloggade...bara för att jag var tvungen att uppdatera bloggen på morgonen, och helst med en outfit ;) Haha..Pontus tyckte verkligen jag var knasig :P Numera har jag inte samma shopping-intresse som tidigare, men jag älskar fortfarande att kombinera och hitta min egna stil!

Jag satt iaf här hemma igår o kollade igenom gamla sparade bilder på de "outfits" jag la ut, o jag saknar verkligen mitt dåvarande utseende. Bilderna är tagna före jag blev tillsammans med Andreas bör väl tilläggas...jag ska jobba på sånt utseende igen...lite lätt solariumbränna (lagom är bäst...), inget slarv på träningspassen,lååångt hår o mindre fika ute...(då har jag ju råd att köpa mer kläder) ;)

I miss myself!!! (klicka för större format vid intresse) :P


Haha..får ni nog av dessa? ;P Jag måste iaf erkänna att jag är duktig på olika poser... :P

Nä...har inte funderat på att påbörja något nytt dagens-outfit-projekt...jag trivs med bloggens nuvarande innehåll...o en outfit då & då får väl kanske dyka upp!! =)

Nu ska jag äta,potatisgratäng o kyckling..sen ska jag ut o gå en runda :) Ikväll blir det Desperate Housewives! Wiho ;)
På återseende! Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0