I say Mon, you say Day!

Jag skulle vilja säga måååååååååååååndag! De har varit en 50/50-dag. Förmiddagen kändes verkligen trög. Jag ville prata med någon, ringde 2 samtal, o sammanlagd tid för dessa blev ca 5 minuter. Och jag ville prata, och fick inte göra de tillräckligt. (De två personer jag alltså ville prata med just då var upptagna med annat) Ensam hemma var jag...rullade in mig ytterligare i täcket o gömde mig ännu mer, klockan var då ca 15.00 mitt på dagen, och jag låg liggandes i sängen. Hur kommer det se ut kommande 5 veckor då jag är ledig totalt från skolan??? Jo, förstår ni..jag har planer, fler än vad Jönssonligan har. Jag ska ut o gå promenader mer...Kanske blir någon dagstur till Afrika emellanåt...Sen ska ja maila min gamla idrottslärare o fråga om ja får komma o leda jympapass..är såååå sugen på det. Sen ska jag förstås plugga, träna och vara glad! Vara social med vänner o familj. Fortsättning följer...

Helgen har varit strålande lugn, och rastlös. Nothing more I can tell about that. Ser istället fram emot kommande helg..då det är ööööös-party med tjejerna, Sofia fyller 20 så de ska vi kalasa till! Sen kanske de blir utgång på torsdag också..tydligen är de studentsittning, så de kanske blir fyllt med 90or..men vi kan ju hoppas på att de är moget folk denna gång, som inte (!!) slår sönder ett handfat inne på tjejernas...Men annars kommer de nog locka folk =)

Jaja..vad sägs om lite O.C nu...De får avrunda kvällen.
Ha en nice vecka, på återseende!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0