Clockwatching

Då var det måndag igen, o här sitter jag o ska strax tillsammans med Sofia bege mig till Uddevalla för att åka till Torp. Helgen har varit jättebra! I fredags körde dom ett rockpass med livemusik på Friskis, ett band vid namn Poor Bob spelade precis bredvid oss jympare,o de va en grym känsla...Rockigt till 110%! Resten av kvällen spenderades i sängen...somnade gott! I lördags var det kalas x 2. Först hemma hos Andreas småkusiner...och direkt efter blev de hem till Sofia tillsammans med tjejerna. Mycket treeevligt tycker jag =) När jag kom hem trodde Andreas jag va jättefull,när ja bara skratta hela tiden när han påstod de. Men de va ja ickeee....Men igår när vi åkte till Överby en snabbis möter vi Adam...o första kommentaren ja får är "Amanda..fan va bakfull du verkar se ut att va"....TACK FÖR DEN...3 glas vin är ingen fylla, tack o hej :P

Igår vaknade Andreas för en gång skull innan mig, o självklart väckte han mig o beordrade att vi skulle gå upp..för jag fick tydligen inte ligga kvar själv som han brukar få :P Efter frukosten kikade vi de sista avsnittet av O.C av den första säsongen vi lånat av Sandra. Direkt efter utbryter Andreas: "Älskling..vi ska åka till Överby nu...Vi måste köpa hela boxen!!" Så de va bara att ta på sig och åka iväg. När vi kom hem igen med boxen i påsen så började vi vårt marathon direkt. Sammanlagt satt vi o kolla på O.C i 6 timmar igår,d.v.s 10 avsnitt :P Haha..när vi skulle gå o lägga oss kom vi på oss själva att va jävligt nördiga ;) Men nu är vi tillbaka i vardagen o då kommer de inte funka på samma sätt :) Söndagskvällen avslutades iaf med pannkakor & godis...men också en promenad..duktiga vi är ;)

Det var nog allt jag hade för stunden...dock har de bara blivit en massa tjat om hur min helg sett ut. När jag själv läser andras bloggar o dom skriver om hur deras helg/vecka sett ut får ja bara upp tanken: Guuuud va booring att läsa om...Men min kan väl inte vara så mkt roligare att läsa?! :S Shit the same...Nu ska ja invänta Sofia..låt mig gissa..hon duschar nu!!

På återseende, hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0