!!!

Benhinneinflammation - igen, och väldigt glad för att dagarna går fort. Dock saknar jag inte skolan. Jag längtar isåfall efter en ny termin, nya människor och den gamla Amanda..har inte känt igen mig på sistone...

Söndag var de nu iaf, o helgen har traskat på ordentligt. Jobbade fredag morgon, kände mig död på fredag kväll. Var av någon anledning spänd o orolig inför lördagens arbetspass på jobbet. Som vanligt måste man hela tiden koncentrera sig på mig själv och med den jag jobbar med för att allt ska funka bra..speciellt när man ger sig ut på utflykt som igår,krävande....Anyway.. Kom hem dödstrött...men stressade bort tröttheten för att fixa mig inför tapas-kväll hos Andreas moster. Efter maten blev ja åter igen trött som döden. Ett stort minus var dessutom att ja missade räk-kväll hos Sofia med tjejerna..fick riktigt dåligt samvete,men hade väl inte pallat det heller!! Somnade gott när jag kom hem iaf, efterlängtad sömn!

Idag har jag finslipat mitt jympapass som kommer ha premiär imorgon, för VA-2orna på Nisseskolan..Är väldigt nöjd med min musik iaf!! Har repeterat passet 3 gånger för att kunna allt i huvudet..

Skvaller annars...? Kommer få en fet jävla lön den här månaden med tanke på en hel del arbetstider :) Men det går väl ändå plus minus noll för i fredags kom beslutet från CSN och eftersom jag hoppat av kurser i skolan nu kommer jag bara få 700 kr i månaden...yiihaa...lagom summa för festpengar till skärtorsdagen!! Längtar till påsk, all god mat..Sandra kommer..o sen en mysig påskmiddag tillsammans med heeela min familj :)

Härligt som smörgåstårta. Nu ska jag och Sandra ha skvaller-tid på telefon..uppdaterar varandra om våra liv... :P
Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0