This is me!



Du heter: Amanda
Smeknamn: Mandiz (med Z!!!!)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Undviker sånt trams..däremot lyssnar jag på låter som väcker fina minnen.
Är beroende av: Socialt umgänge!
Vad tror folk om dig? Dom som ej känner mig på riktigt ser mig nog som krävande..dom tror att jag är för självsäker.
Stämmer det? Jag är inte krävande, jag har däremot varit. Jag kan också erkänna att jag varit mer självsäker förr än vad jag är nu, konstigt nog. Min pojkvän A. har förändrat många egenskaper hos mig, till det bättre givetvis! Det är väldigt svårt att uppfatta mig "rätt" från början. Samtidigt upptäcker många andra ibland direkt  "den glada positiva Amanda", som tycker jag är full med energi o humor.
Vad får du oftast komplimanger för? Haha, det vet jag inte!
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vill inte imponera på någon i smyg. Jag är istället ärlig o säger det jag tycker rakt ut. Är jag duktig på något så är jag, jag berättar det isåfall o visar gärna.
Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv, i ALLA lägen!!!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, om jag gör!!
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? De är från Andreas, men innehållet är hemligt ;)
Var bor du? Tröllhätta'
Trivs du där? Absolut =) Och när man tröttnat på Thn finns Gbg nära till hands :)
Äger du några converse? Inga äkta..fyndade ett par för 80 kr i somras. :P
Sprit, cider, vin eller öl? Vin! :)
Brukar du bli för full? Mina vänner får svara på det, men ja..det har väl hänt 1 eller 2 gånger för mkt. Dock är det aldrig ett mål jag har på festen att bli fullast, utan ibland känner man av det för sent!
Är du allergisk mot något? Nix!
Brukar du komma i tid? Ja..jag är alltid punktlig!!! Men jag brukar alltid vara ungefär 20 minuter för tidig...
När mår du bra? När inga bekymmer finns mellan mig o nära & kära. Jag mår bra när jag är tillsammans med Andreas. Vi har jätteroligt ihop :)
Hur känner du dig nu? Bra...ostsmaken i munnen irriterar mig bara. Får snart borsta gaddarna.
Vanligaste färg på dina kläder? Köper nog oftast svart...eller helt enkelt färgglatt. Jag älskar att klä mig i "skrikande" färger. Helst rosa!!
Vad tycker du om fötter? Mina är fina..Övriga är äckliga. Klarar faktiskt inte av andras fötter i närheten. Sedan är tå-flirting aldrig fel, sålänge jag inte ser dom :P
Vad saknar du? En posche skulle inte sitta helt fel. Nä men jag saknar mina mor&far-föräldrar. Hade velat att dom levt och varit med några år till..Att dom fått se mig växa som person o utvecklas till vuxen.
Hade du en bra kväll igår? OC-boxen, Andreas och fruktsallad...Så ja!
Favoritdryck på morgonen? Dricker aldrig på morgonen.
Är du blyg? Beror på sällskap, men oftast nej. Om jag är blyg har jag isåfall en dålig dag :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Har inte upplevt det själv...men kanske. Det har ju tydligen hänt många?
Har du spytt offentligt? I guess.
Vad skulle du göra om du vore kille under en dag? Göra typiska kill-grejer...(Vad gör dom??)
Är du nöjd med ditt liv? Mer än nöjd.
Är du bortskämd? Ja...men det har varit värre.
Vad gör du imorgon? Pluggar, äter soppa till lunch, gör våfflor tillsammans med Andreas, äter dom med familjen och kopplar av!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte...låt mig tänka!!
Vad längtar du till? Tills ca 2 veckor då jag och A. förhoppningsvis är färdiga med all tapetsering i lägenheten och vi är inflyttade. Goodbye päronen!!
Gröna eller röda äpplen? Gröna!!
Gillar du golf? Har aldrig spelat..men svarar nej ändå.
Är det okej att gråta? Hellre det än att hålla inne allt! Viktigt att gråta ut.
När grät du senast? För några dagar sedan...
Bär du glasögon eller linser? Glasögon!
Tycker du det är viktigt att bära märkeskläder? Inte ett dugg viktigt!
Vill du gifta dig? Jaa!! =)
Är du bra på att laga mat? Ibland..det beror på humör!
Är du musikalisk? Bara i duschen..annars brukar inte folk vilja höra mig sjunga :P Jag är inte duktig på instrument heller.
Vad dricker du helst när du är törstig? Kallt vatten med is och citron!
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry - strawberry/cheesecake!
Tycker du om sushi? Nej!
Vad äter du helst när du ser på film? En pizza...eller morötter med dipp!
Är du morgon eller kvälls-människa? Har alltid varit en morgon-människa..men nu är det olika!
Röker du? Neeeee....töntigt!
Hur ofta tränar/motionerar du? 3-4 dagar brukar ja skutta omkring på Friskis!

Ja människor..vilket tidsfördriv! Nu är det back to the reality igen!
På återseende!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh spara ut håret så igen :)

2009-03-25 @ 14:52:05
Postat av: Anonym

Det är allt planerna här näst!! :)

2009-03-25 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0