Kvällsöppet!

Ahw. Ännu en ledig dag fördriven. Nu har jag iaf tre inbokade dagar nästa vecka på Nisseskolan där jag ska köra jympapass för småglinen..(alltså för dom som fortfarande går på gymnasiet) :P Det sa jag med glimten i ögat.. :P Har iaf varit på schlagerpass. Det var varmt o mkt folk..men kul,absolut! =) Imorgon får kroppen vila,o ja följer istället med Sofia upp till...aa..va de nu heter o hjälpa till o träna hennes barn i gymnastik! När gjorde ja en kullerbytta senast? Haha..hoppas de är nån dansträning istället..de faller mig bättre i smaken ;)

Sitter iaf här o småskrattar åt ett minne jag och tjejerna hade på vår tjejkväll vi hade nyligen! Då Caroline berättade om den gången vi hade vår lärarvikare Pontus (yesbox,han är omtalad här..men de är han ju värd!). När lektionen började närma sig slutet plockar jag upp mobilen, o frågar rakt ut:
- Jodu Pontus...är de Ok om jag bara ringer mamma o säger att hon börjar steka mina pannkakor nu, för jag vill gärna ha dom varma tills jag kommer hem!!

Haha..nu i efterhand skrattar man o tycker de är lite skrämmande att jag överhuvudtaget kunde säga de inför hela klassen. Bortskämda as...Jag går mot bättre tider!! OM jag gör!!! :) Känns skönt..!! Man får absolut skämmas bort lite ibland, men lagom är bäst!

Idag har iaf jag och Andreas tecknat el-avtal...och det lyckliga elbolaget blev ...*trumvirvel*..PLUS ENERGI! ;) Jag tänkte...eftersom bloggningen sker via elen..tyckte ni nog detta va trevligt att veta :P

Till sist bjuder jag på en ego-bild...för jag har ju faktiskt inga bilder på er läsare :P
Nu ska ja för övrigt invänta älskling som kommer hem från jobbet lite efter halv 12..då ska vi nörda oss framför ett avsnitt av O.C ;)

Tycker inte min nattandställning gör någon nytta alls...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag VET att du har bild på mej i din data Amanda ;)

2009-03-18 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0