Jaw!

Veckan har verkligen gått fort, trots att man varken fördrivit tiden på skola eller jobb. Men imorgon ska jag jobba! Kvällen. Jag tycker verkligen det känns piiiina såhär i förhand. Fredagarna brukar man ju bara vilja ägna tiden med mysigt sällskap, mjukisbyxor o ligga i soffan. Men när man väl är där på jobbet brukar de kännas bättre, iofs..Men känslan innan är iaf inte kul. Whatever...

Igår var vi o beställde alla olika varianter av tapeter som vi ska greja med i lägenheten! Vi har satsat på dyrare fondväggar, o billigare "basväggar", och det slutliga priset med lite rabatt tyckte jag priset slutade på en helt OK summa, eftersom vi är 2 stycken som delar på det. Känner verkligen på mig hur fint resultatet kommer bli! Dessutom visste jag inte att Andreas va så rik på idéer o kreativ gällande färger o kombinationer ;)

Idag ska ja bara ta det lugnt...måste till skolan o lämna tillbaka en bok...Så trögt att komma dit. Ska försöka mig på lite magi så jag kanske kan förtrolla bort boken :P Sen ikväll kanske det blir Lipz tillsammans med Carro Barro o Sofia! Annars får de bli Criminal Minds :)

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0