Amanda hjärta skatteverket!

Idag kom min deklaration..min första någonsin, och detta var verkligen ett stoooort hallelulja moment! För sedan i somras har både pappa och A. varit på mig att enligt mina lönespecifikationer så drar dom för lite skatt från min lön o att jag måste ringa o fixa de, så jag inte bli återbetalningsskyldig. Jag ringde en dag, direkt efter då jag hamnat i bråk med Telias kundservice. Upphetsad över detta sa jag helt fel till lönekontoret när jag ringde angående skatten, o påstod istället att dom drog av för mycket skatt. Jag hade alltså uttalat mig helt åt helvete. Men det kom jag inte på förren jag lagt på luren med den dryga tönten på lönekontoret,sen har jag inte haft lust att höra av mig mer, rädd för att hon skulle komma ihåg mig, för vi var inte glada på varandra den dagen hon & jag =P ...Meeeeen, idag kom beskedet...jag är INTE skyldig någon en enda krona..istället får jag TILLBAKA pengar. Hör ni dedär ljudet då bara cashen strömmar in? ;) Jag är glad, detta räddade min dag!! Frågan är vad jag ska göra resten av dagen? Typ plugga? :S Hur lockande det nu låter...Jag gör åtminstone ett försök.

Som jag förstått så är det sista avsnittet av "Den rätta för Rosing" ikväll. Jag har inget bra förtroende till Linda Rosing just nu, men om hon väljer Hugo kommer det aldrig finnas förtroende för henne i mina ögon. Iiiuuuhhh!

På återseende mina kära kameler!
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0