pretty!

Wohooo..nu ni,nu är jag taggad som fan för att blogga! Jag & Sofia har haft väldigt djupa diskussioner om människor på senaste. Vi har absolut inte snackat skit om människor, no-no-no...vi har bara konstaterat vilka människor det finns som haft så "hööööög" status i förra generationen som överhuvudtaaaaget alls inte har något liv längre. Sånna ungar ska inte vi ha i framtiden!  Våra ungar ska bli som oss som är hatade av dom som tror sig är märkvärdiga (men i slutändan blir losers) Det är vi som är vi som har fötterna på jorden & kontroll på våra liv. Det är vi som beter oss likadant i ALLA sammanhang o är oss själva..Det är till oss alla dom "osäkra" kommer. Nu får ni läsare bli huuuur irriterade, eller glada (eller vad ni nu brukar bli..), för detta är min & Sofias diskussion....och den är djupt diskuterat...ända ner till botten! Jag ville bara få ur mig dehär...för att få lite personliga åsikter i bloggen..de va längesen! Vi vinner förtroendet hos betydligt fler.. PUNKT O SLUT OM DETTA!

Iaf, idag har jag,syrran & fian varit i Göteborg...sletna vandra vi runt Chalmers-området för att hitta rätt..Vi skulle spraytanna oss hos Marlene (Där bloggaren Stina-Lee sprayar sig, som jag tidigare berättat!) Det gick jättebra, de va skitsmidigt vi blev som chokladmuffins precis urtagna ur ugnen! =) Man känner sig verkligen fräsch! Det första jag gjorde när M var färdig med mig var att kleta ut en "kant" som egentligen skulle gå bort av sig själv..så blev vitt igen av mina fingrar,så fick spraya om halsen, men de gick bra tillslut! :) Detta ska absolut göras om! Enda problemet är att man inte fått vara i närheten av vatten på 8 timmar, så de va kris när jag skulle gå i spöregn till mamma & pappa förut...Andreas trakasserade mig lagom mkt med kommentarer om att jag inte fick bli blöt med ett hånflin på läpparna! Jag utlovar iaf bilder på resultatet!!!

Näe...nu får de vara nog för idag. Dreas kom precis hem o vi ska kika på film...Vi är numera stammisar på Hemmakväll =D Ha de gott, hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0