Sommartider!

Tjoho! En vääääääääldigt god nyhet: JAG TÄNKER INTE SLUTA BLOGGA! Jag har fått önskemål om detta, men det får mig bara att vilja fortsätta ännu mera =D

Nu har jag iaf vilat upp mig sedan helgen, som för övrigt var kanonbra i Gbg hos Sara & Dan. På dagen gick vi först runt lite på stan, därefter tog vi spårvagnen till Slottsskogen, käkade lite o solade! :) Vi drog hem till lägenheten, medan jag o Sara delade på 2 flaskor bubbel satt killarna inne vid tv'n o kikade fotboll o formel 1. Sen blev de grillspett på grillen, därefter utgång! Här hände det en väldigt rolig grej. Vi va väldigt osäkra på om jag & Andreas skulle kunna komma in på krogarna där det är högre åldrar. Så jag satte på mig mina glasögon för att se äldre o mognare ut :P Iaf...Jag o Sara tog bussen medan Andreas o Dan gick...Vi kom snabbare in till stan, så vi bestämde oss för att gå in på Hard Rock Café..där det är 25års-gräns. Jag va skitnervös o förberedde mig på att ta fram mitt leg. Väl vid vakterna kunde vi bara passera...både jag o Sara blev chockade o undrade precis vad som hänt :P Haha...Vi sms:a A & D att vi nu va på Hard Rock...Efter en stund stod som bakom oss vid baren, men det kom så småning om fram att både Andreas o Dan fått visa leg! Haha...sooo fun ;) Vakterna va riktigt snälla denna kvällen!

Kvällen var jätterolig. Drack av allt denna kvällen; bubbel, cider, jäger, öl, mojitos.... o dyrt var det..Så vi mådde inte bra i söndags, då vi dessutom var på dop. Blev nästan åksjuk på vägen hem till Trollhättan igen! En riktigt trevlig helg i Göteborg iaf. Nu ska vi dit igen helgen före midsommar, då jag & Sara beställt tid för spraytanning hos Marlene..tjejen som Stina-Lee spraytannas hos. Det ska bli kul att testa på, få lite fin brun färg till bröllopet & USA-besöket! :)

Nu ska jag äta frukost, återkommer med veckans händelser i ett annat inlägg. Idag ska jag iaf jobba en kortare tur! Ha det gott!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0