Vardag igen!

Nu är det daxs för uppdatering tycker jag! Bloggen får ju inte torka ut totalt nu i sommar ;) Jag,  mina nära & kära har precis lämnat några gryyyymma dagar bakom oss, som blir fina minnen för livet! Min syster är nu gift, och vi har haft hennes fästmans släkt från USA hos oss ett par dagar. Pratat engelska har vi gjort, i massor...o när man som mest kände sig som ett proffs var det daxs för dom att åka hem igen :(

Amerikanerna har fått fira en äkta svensk midsommar, vi sjöng snapsvisor på engelska...väldigt många snapsvisor överhuvudtaget och detta kunde ju bara sluta på ett sätt! Andreas hade lovat att lära den amerikanska kusinen Alex att dricka snaps...Vem som tillslut lärde vem vet jag inte, men ingen av dom mådde speciellt bra dagen efter. Det gjorde ingen av oss...men vi hade så fruktansvärt roligt på midsommarafton. På dagen åkte vi ut till Västra Tunhem för att dansa runt midsommarstången..Samtidigt som vi dansade runt fick jag förklara på engelska för Dan's bror Bobby vad vi sjöng om, eller jag försökte så gott jag kunde...göra 3 saker samtidigt var inte enkelt! =P

Bröllopet var också fint. Jag var den enda som lipade efter vigseln, och jag förstår inte varför...Jag hade ju räkat med mamma också? Kände mig som en riktig tönt när jag var den enda som stod där o bölade..Men Sara & Dan var det vackraste jag sett ihop. Inför vigseln hade vi dekorerat så fint runt omkring...amerikanska flaggor blandade med svenska flaggor...Allt kändes så perfekt! På kvällen blev det fin middag på Alberts...och som vanligt har man inget att klaga på om det stället! :)

Nu i veckan börjar jag jobba, so sad...Bortskämd med ledighet har jag blivit, nu blir det inte semester förren i augusti! =( Imorgon ska jag åka till Göteborg till syrran..vi ska åka ut till öarna för sol & bad. På onsdag drar jag, Sofia o Barret ut till västkusten för sol & bad där...hoppas vi får träffa Maxen också! :)

Nää..nu ska ja publicera bilder från bröllopet & midsommar på facebook...see you there!!!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0