Spraytan!

Här kommer några (dåliga...) bilder på resultatet av spraytanningen. Jag hoppas färgen håller i sig tills på torsdag o kanske tillomed fredag! Mer "helhetliga" bilder kommer förstås. I ansikitet sprejade hon mindre mängd för att det inte skulle se onaturligt ut, så där är jag inte lika brun. Jag har dessutom fått irritation i mina ögon (dom är jättekänsliga sedan en tid tillbaka) så har kliat runt om..därför har det bleknat lite grann..Men i ansiktet kan man alltid sminka sig! :)

Klicka på bilderna för större format!



Klockan va ca 23.00 när ja tog dessa bilder..så va inte världens seriösaste människa ;)

Nu är det ett par underbara dagar som väntar...o nästa vecka är det jobb som kallar o de är bye-bye semester! Men nästa helg anländer Sandra hit igen, då ska vi åka ut till kusten till Max hus o ha de trevligt! :) Detta ser vi fram emot! Sen längtar jag bara till Gotland-resan som bär av i augusti...Sen börjar skolan o ja får äntligen börja plugga igen!

Nu kanske jag ska gå ut på en promenad!
Hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0