Morsning tuppar

Idag har mina grannar äran att få vakna av Håkan Hellström-melodier. Denna gången spelar jag inte sådär jättehögt, men alla grannar har typ öppna fönster för att de är så varmt i detta Sverige dessa dagar! Jag känner mig iaf morgonpigg efter ett nattpass på jobbet. Jag har det lyxigt som får äran att sova på jobbet! :) Snart ska jag äta lite frukost o sen har jag planerat att denna vecka frysa mitt jympakort på friskis nu över sommaren o istället köpa 4 månader gymkort! Sounds great ha'?

Planerna annars idag. Göra falukorv till middag, sen iväg o jobba igen. Jobbar till 20.00 ikväll, hinner hem lagom till Paris Hilton's "My new BFF"! :D Och sen blir de skönt att få sova i sin egna säng i en vecka...sen börjar jag jobba på nytt, fast hos en annan tjej! :)

Jaaaaaajaaaaaa...de va väl allt jag hade för tillfället. Daxs att koka eggs!

Bild från Kungshamn i helgen...Här sitter vi på Max båt o äter lunch. De blåste för mkt så vi kunde inte lägga till vid några klippor, utan de fick bli i en hamn istället...Men lika mysigt var det! :)


På lördagen tog vi en taxibåt över till Smögen..där klättra vi i bergena o tillslut hamnade vi på en klippa med denna utsikt..Här fikade vi, badade & solade några timmar innan vi begav oss till Smögenbryggan för middag på restaurang!


Max & Sandra solar :)


Sandra & jag på båten =)


Skål för en grymt bra helg! =)


Fler bilder kommer....
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0