Kungshamn/Smögen

Är hemma från en underbar helg på kusten. Egentligen kom vi hem redan igår kväll,o sen dess har det varit full rulle..Här utnyttjar vi lediga helger maximalt! Idag åkte vi tidigt ut till Öresjö för bad & sol, jag & mina syskon, respektive samt Sandra. Tycker det är roligt att vi syskon kan göra sånna här utflykter tillsammans...Äntligen lever man i nån typ av vuxenvärld, o har kul på ett vuxet sätt med mina betydligt äldre syskon! ♥ Efter att vi vinkat av Sandra på resecentrum blev det spontan middag hos mamma & pappa.

Jag vill iaf tacka Max för att vi fick komma o bo i deras hus, precis vid hamnen! :) Riktigt rolig tillställning blev det...Vi åt räkor & kräftor, skålade med vin o hade det allmänt mysigt & bra! :) Bilder kommer...kommer längta tillbaka när jag ser bilderna...just nu är kamera-batteriet på laddning...

Ny vecka imorgon, o denna soliga vecka kommer bjuda på några jobb-pass, sen till helgen kanske vi ska åka till Småland, både syrran o brorsan med respektive skulle dit...så jag & Andreas blev också sugna!! :)

Anyway, bilder från helgen dyker snart upp...Nu blir det snart lite käk & en bra film!
Adjö.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0